:: Forever Together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

Mar 1, 2009

:: yay...yay...aku dah jadi aunty ::




Muhammad Nazmi Daniel



alhamdulillah..ahernya kakak ipar aku yang kat Miri,Sarawak telah selamat melahirkan seorang baby boy seberat 3.32 kilo di Hospital Miri...syukurla sume dah slamat dan aku mcm xpercaya yang aku dah jadi aunty pada mohd nazmi daniel iaitu anak buahku yang pertama...dulu sume suspect kakak ipar aku dapat baby girl tapi nak buat mcm mane rezki abg aku nak dapat baby boy...lagipun mmg belah family aku ramai laki...tapi syukur la anak buah aku yang chomel nie selamat dilahirkan melalui operation...dah terlebih due anak buah aku nie...abang aku cakap,doktor dah bagi telan 4 biji pil bom supaya anak buah aku nie keluar cara normal tapi anak buah aku nie degil..kebal sgt mcm ayahnya...last2 doktor suruh operate...
even aku jauh di putrajaya..at least ada la jugak pic anak buah aku yang abg aku mms pagi tadi sebagai pengubat rindu aku..ala bucuk2,nnti aunty kasi hadiah buat daniel k...mak aku tentu gembira sebab dah jadi nenek...dan aku pun xsabar nak tgu anak buah aku yang kedua plak kerana kakak ipar aku kat kedah dijangka bersalin pada 7/3/09...syukur sgt2 sbb tahun nie aku dikurniakan 2 org anak buah yang kedua-duanya lelaki..bile la agaknya nak dapat baby girl...huhuhu...
neway,aku happy sgt2..lalalalalalalalalalalala.....




No comments: