:: Forever Together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

Mar 1, 2009

:: welcome back ::

hye sume...

nie dah masuk bulan mac...dah lame aku tak jenguk blog aku nie...rasenya dah sebulan aku x bukak blog aku nie...agak bz la sampai aku xde masa nak update blog aku nie...pada sape2 yang baca blog aku nie...aku mintak maaf sgt2 sbb aku x update blog aku..hari nie free skit baru aku dapat update...perghhh...lamenya x update...aku pun xtaw nak tulis ape lagi kat blog aku nie sbb byk sgt cta yang menarik nak di kongsikan bersama...

lagipun dah ketinggalan jauh kalau aku nak cite pun...by da way...aku nak ucapkan selamat pengantin baru buat kwn aku zamilah hj januar dan pasangannya kerana telah selamat di ijabkabulkan sebagai suami isteri pada 7/2 yang lepas di Miri,swk dan majlis menyambut menantu telah diadakan di taman bukit angkasa pantai dalam semalam...zam,sori xpat attend wedding ko marek sbb aku ada hal...but aku doakan ko bahagia sehingga ke anak cucu...akhirnya kinek tuk ko dah jadi bini org...jaga diri ko and laki ko bebaik..selamat melayari alam rumahtangga...cepat2 kit ada baby...hehehe...

dan aku nak ucapkan tahniah pada shah khairul@ yon iaitu adik pada bf aku sbb dah berjaya merisik kekasih hati fina pada 28/2/09 di rumah kakak fina di shah alam....bagi adik2 dulu...menyusul pas nie abangnye plak...hehehehe....

No comments: