:: Forever Together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

Jan 19, 2009

:: Tahniah untuk Kak Yasmin ::





First of all,aku nak ucap tahniah pada ofismate aku k.yasmin di atas kelahiran baby girl pada awal pagi tadi bersamaan 19 Jan 09 jam 1 pagi di hospital putrajaya...akhirnya,ape yang k.yasmin impikan menjadi kenyataan... .syukran2...now,kak yasmin di kurniakan seorang baby girl yang kiut miut...kulit baby masih merah lagi,geram aku tgk......mcm nak geget je pipi die...alhamdulillah sbb sumenya dah selamat...nama untuk baby pun xde lagi.....sori la kak,xsempat nak carik nama untuk baby girl akak...

Neway,aku doakan moga baby n maknya sihat dan selamat bercuti....3 bulan tu kak...so pasni bleh la berpantang untuk kuruskan balik badan akak tu...maintain gitu....pada ofismate yang x sempat melawat k.yasmin kat hospital putrajaya tgh hari tadi...di sini aku tepek gambar baby girl k.yasmin yang sempat aku amik tadi...adios!


p/s: bile dah dapat nama baby,jgn lupe bgtaw kay...haziq pun dah ada kawan..jgn die blasah adik die,dah la...hehehehe







No comments: