:: Forever Together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

Jan 24, 2009

:: Happy Weekend ::

Selamat bertemu kembali....

Hari rehat untuk semua...di harap dapat rest dengan sepuasnya dan dapat bersama family tersayang di rumah...xpun bwk family jalan2 or balik kpg...bg yang bujang mcm aku,wkend di abiskan dengan org yang tersayang...hehehehe...

Even minggu nie cuti agak lame sbb isnin dan selasa dah CNY tapi bg yang masih byk cuti bleh la apply cuti sehingga 2/2/09....sebabnya 1/2 merupakan hri wilayah bagi negeri2 persekutuan especially bg warga kl,putrajaya dan labuan...bestnya dpt cuti lame2 nie erk...tapi aku xdpt la ikut mcm org lain cuti lame2 sbb esok dan isnin aku kna bertugas kat midveli...jabatan aku join i-fest 09'....jaga booth dan kaunter aduan..maklumla slogan jabatan aku adalah sedia membantu...hehehehe...harap2 x ramai org la buat aduan,klu x pening jugak kpale aku nak handle...lagipun aku rase sure x ramai sbb kaum cina dah mula berpusu-pusu balik kpg...mcm kita jugak balik kpg nak menyambut hari raya bersama...setiap kedai kt midveli tu majoritinya cina...maybe agak lengang kot esok sampai hari selasa...harap2 la kan...hehehehe..

So,weekend nie aku dpt meluangkan masa dengan deng2 aku aka kekasih hatiku...chewaah..maklumla mggu lps xdpt luangkan waktu bersama sebab bf aku keje...dateline week...cian bf aku..tapi nasib baik mggu nie bf aku free dan die cuti seminggu tapi aku plak bz...mcm2 hal la plak...tapi xpe,mggu dpn dapat jpa lagi cuma mggu nie aku kna keje...tapi at least dpt la jugak we all kluar together2...hepinye...

ermmm....isnin dan selasa nie CNY...pada rakan2 yang berbangsa cina...gong xi fa chai..semalam dah dpt limau oren dari bos...nyum2...ok la,nampaknya aku dah ketandusan idea nak tulis ape...aku akan berblog semula bila ada waktu kelapangan nnti...semoga anda semua ceria membaca blog aku yang ntah pape nie...have a nice weekend...muahhhh..

No comments: