:: Forever Together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

Mar 9, 2009

:: anak buahku yang ke 2 ::







Finally,masa yang ditunggu-tunggu telah tiba...pada 7/3/09 (sabtu) jam 1.40 ptg,kakak ipar aku telah selamat melahirkan seorang baby boy seberat 3.5 kgsecara operate...alhamdulillah,sumenya dah selamat skrg...aku dapat 2 org anak buah sekaligus bulan nie yang kedua-duanya lelaki..wallawey!
Hepi sgt2 sbb tahun nie bertambah 2 lagi org baru dalam family aku..tapi buat masa skrg msg2 masih berada d kpg..xdpt nak jpa anak buah aku lagi...xsabar nak kiss pipi drg yg debab tue...geramnya...buat masa skunk,anak buah aku yang srg nie masih xde nama jadi aku xtaw lagi nak panggil die ape..papepun,aku ttp hepi dan menanti kepulangan anak buah aku ke kl..
sure x sabar nak tgk wajah2 anak buah aku kan...chaaakkkkkkk!

No comments: