:: Forever Together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

Jan 14, 2009

:: update lagi ::

hari nie 15 jan 09...dah hari khamis,esok dah jumaat...bestnya!...aku x sabar nak balik kay ell..kota kerianganku..ahaks..tahap keboringan dah menguasai diri aku...mcm mane nie...asik mengadap pc je dr pagi td..bleh x aku ckp mcm tue?

actually,aku mcm xde mood je hari nie...xtaw knape?mber ajak borak pun..nak x nak je aku layan tapi layan je la..nnti drg ckp ape plak...aku kna jaga hati org plak...ermmm,ptg2 mcm nie,tetiba je teringat kat bf aku..rindu la kat die...lame dh x jpa,bf aku bz ngan keje...nak sms die pun ssh (huhuhuhu..sesi luahan perasaan) tapi xpela nak buat mcm mane kan...hurmmm...

cuaca ptg nie pun mcm nak ujan je...mood aku pun dh mcm cuaca kat luar tu...mcm mane nak suh mood aku okey erk?ada x sape2 yang leh bantu aku...tolong!tension nie....

maybe aku byk pke kowt..ni la jadiknya...aku nie ske pke yg bukan2 dan byk pke masalah org len smpi masalah sendiri pun x settle2...ssh kan...ni la kehidupan...seribu satu kisah....

nak tenangkan diri jap...jumpe lagi nnti kay....daaa

No comments: