:: Forever Together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

Jan 6, 2009

:: di pagi hari ::

morning sume..

pagi tadi nak pegi keje jalan jammed plak...dah la keta Q panjang blakang aku...tension je..tgk jam dah pukul 8.05 pagi..mcm xsempat je nak sampai ofis..nasib baik mood aku ok pagi-pagi nie,kalau tak,bleh hilang sabar di buatnya...nak masuk ke line kanan susah plak sebab keta Q pjg..sure aku kena maki driver belakang,last2 aku sabarkan diri aku dalam keadaan jammed tue...nasib baik keta auto,klu manual..kaki aku dah tercabut rasanya...hehehehe...dah nak sampai kat area Parcel E tu rupanya ada accident kat depan traffic light,patut la jammed gile nak mampus...ada 3 buah keta berlanggar,agaknya laju sgt tu..bertembung belakang keta...aku malas la nak tgk lame2 sebab dah pkl 8.20am..lagi 10 min nak masuk tyme keja..then aku trus drive ke JPM...

Bile dah smpi JPM,ada 1 lagi problem timbul iaitu tpt parking...sure full..aku dah xde idea nak park keta kat ne..tension gak sbnrnya...masa berlalu..parking xdpt lagi...nak x nak terpaksa reverse balik,nsb baik ada tpt parking untuk BPA shja dgn selambernya aku park kat situ..terpaksa la...mmg xde ruang parking lagi..lega la sket..so hari nie byk probs untuk aku smpi ke ofis..tapi alhamdullilah aku slamat sampi ke destinasi...aminnn

p/s: Kepada sesiapa yang memandu untuk ke tempat keje,jgn pandu laju2 kay,igtlah org yang tersayang...daaa

No comments: