:: Forever Together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

Dec 30, 2008

:: happy new year 2009 ::




Salam semua..

dah lame aku x update blog aku nie...lagipun aku baru je balik bercuti...cuti sakan sampai lupe nak update...hehehe..17hb dis aku balik hometown aku kat bintulu...nak menghabiskan baki cuti yang tggl bbrapa kerat je untuk tahun 2008...plan nak balik 24hb tapi disebabkan ada hal family terpaksa booking tiket last minit balik btu..nasib baik ada...klu x,ape yang family plan sume x jadik...hehehehe...pada 20hb aku and family buat trip ke brunei sbb sedara kt sana kawen..sbnrnya malas nak pegi tapi sbb dh kena paksa ngan mak aku,terpaksa la menurut perintah...huhuhu...perjalanan dari bintulu ke miri ambik masa 4 jam..sakit blakang ddk dlm keta lame2...tapi aku gagahi jugak la untuk smpi ke destinasi...nasib baik dr brunei ke miri ambik masa setengah jam..klu x..aku rase pinggang aku dh patah kot...sampi je brunei baru lega sket...tu pun xdpt rehat lame,nak get ready pg bandar plak...nak shopping sket tapi xla shopping sakan sampai x igt dunia sbb brunei guna dollar jadi duit malaysia klu tuka duit brunei bape la sgt...shopping la kadar je...malam plak ada barbeque kat umah..ramai la jugak yang datang...keesokkan harinya ada majlis kawen...k,kita stop cta pasal trip ke brunei k..

Ni nak cta pasal new year 2009..hari nie last untuk 2008...sudah semestinya aku dah buat azam sempena tahun baru 2009 nie...untuk 2008,ada la jugak azam aku yang blum tercapai tapi aku akan try forward azam yg x kesampaian tu ke tahun 2009..tiap tahun byk je azam aku tapi alhamdulillah ada jgk yg tercapai..aku berharap agar tahun 2009 dapat mengubah kehidupan aku jadi lebih baik dan di murahkan rezki...aminnnnnnnnnn...
Sebelum terlambat,aku nak ucapakn gudbye 2008 and welcome 2009...daa

No comments: